UA EN

Ірина Чередніченко

Директор з комунікацій та розвитку

Має близько 20 років професійного досвіду у сфері медіа, з розробки й впровадження проектів зовнішніх та внутрішніх комунікацій, маркетингу та розвитку у напрямках чорнобильських комунікацій, е-урядування, інфраструктури, державного регулювання та розвитку підприємництва, технічного регулювання та споживчої політики, а також донесення головних акцентів до цільових груп торгівельно-виробничих компаній, суспільно-політичних та громадських об’єднань.

З лютого 2016 року по сьогоднішній день працює у Державному агентстві України з управління зоною відчуження (ДАЗВ) у напрямку комунікацій та розвитку (керівник прес-служби, радник Голови Агентства з питань комунікацій - 2016-2019 рр.). Учасник групи розвитку науково-туристичного проекту «Магніт-Чорнобиль» (2019-2020 р.р.)

Досягнення:

  • Розгерметування інформаційного вакууму у напрямку процесів сьогодення та розвитку території зони відчуження (2016 р.); автор ідеї та проекту створення музейно-наукового музею Чорнобиля;
  • Проведення понад 20 гучних заходів для ЗМІ за участю від 40 до 330 представників ЗМІ/на 1 захід;
  • Розробка та реалізація концепції міжнародного стенду ДАЗВ «Chornobyl: the territory of change» енергетичній конференції МАГАТЕ (Відень, 2018 р.); PR-супровід Першої міжнародної науково-практичної конференції ДАЗВ (Київ, 2018 р.); участь у розробці нової інформаційної платформи «Перша Міжнародна бізнес-конференція «Ukraine & Partners»» (2013 р.); співрозробка концепцій партнерських виставок та конференцій YANSER Group (Київ, 2007-2011 рр.);
  • Участь у розробці та PR-супровід інформаційно-аналітичної програми «Електронне урядування - як ключ до реформ в Україні» на телеканалі «Рада» (18 випусків); розробка та реалізація відео контенту чорнобильських напрямків та з е-послуг України;
  • Організація випуску друкованого видання «Путівник маловідомими стежками зони відчуження» (2019 р.); розробка корпоративних видань «ДАЗВ» для українських та міжнародних партнерів, «Чорнобиль Life» для понад 6000 працівників (2018-2019 рр.) та «Yanser Times» для 1500 працівників (2007 р.), а також співрозробка профільних видань для широкого кола споживачів «Довідник споживача», «Довідник підприємця» (2005-2006 рр.), «Мала енциклопедія споживача» (2007 р.);
  • Створення та організація роботи комунікаційних підрозділів ДАЗВ, Держпідприємництва, YANSER Group;

Освіта - Факультет журналістики Запорізького Державного Університету за спеціалізацією «телевізійна журналістика».